Alla inlägg under november 2011

Av Pardis Piri - 28 november 2011 21:52

Heej

Är sjuk inte roligt att vara sjuk bara jobbigt! Har jätte jobbig hosta :/ Jag har använt hosmedicin men de hjälper inget.

Har kollat på tv hela dagen och suttit lite vid datorn käner mig som en tv nörd xD.

Men de fanns faktiskt inget annat att göra.

Har kollat på Disney channel och nickelodeon och  ettan och fyran fast inte lika länge.

Någon som har sett breaking dawn del 1? Om du har de var den bra?

Vill kolla på den, kommar nog snart gå på bio kanske i helgen om jag är frisk då.



 

Av Pardis Piri - 27 november 2011 20:18

Hej :)

Har inte bloggat sen onsdags men ska kanske blogga från mobilen får se. Har gjort de förut på min gamla blogg.

Pratade med Ellinor nyss i två timmar REKORD hehe :D

Klippte mig i lördags. :)


Lyssna på låten! HAHA :D

Så awesome xD

Av Pardis Piri - 23 november 2011 20:53

Aida ska fixa en header åt mig så i helgen kommer jag få en header till mig blogg :D

Aida är jätte bra på att fixa bilder.

 



Av Pardis Piri - 23 november 2011 19:36

 

Hellu :D

Idag har jag varit med Hugo, Oscar, Joakim, Emelie, Frida, Mickan, Emmy. Vi var hemma hos Hugo fast först var vi ute lite :).

Vi pratade och sen målade Hugos mamma min och Fridas naglar hon är jätte bra på att måla naglar.

Sen pratade vi, sen skulle Hugo spela match eller jag tror de va de annars var de tränning och så gick vissa hem jag gick hem för jag skulle göra läxan.

Och nu sitter jag här vid datorn och kollar på kläder på hm ska kanske köpa beror på om jag hittar något fint :D

Har inte så mycket o skriva xD

Skriver mera imon :D


Av Pardis Piri - 22 november 2011 20:41

Ni kan lyssna på denna låt medans ni läser! :D

Min nya blogg kommer ta bort den andra om en månad ungefär fast kommer inte blogga på den andra." Jag har en annan blogg som jag inte bloggar på men som jag bloggade på för längesen ni som inte vet"

Ska strax sova har värdens jobbigaste hosta JOBBIGT!

Imon ska jag vara med Emelie och några mer eller vi tror de blir mer personer inte bestämt ^^

Jag kan berätta lite om mig själv:

Jag är 12 år, fyller år i april.

Jag heter Pardis.

Jag går i innebandy, och så har jag testat på andra sporter fast jag gillade bara innebandy av dem jag testa.

Mina favorit färg är rosa och blå jag gillar andra färger med men blå o rosa  gillar jag bäst!

Min favorit mat är pizza.

Mina favorit drycker är cola o fanta!

Min hårfärg är mörk brun och så har jag blonda slingor.

Jag är 156/157 cm sist jag mätte mig

De var lite fakta om mig.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha på min blogg ofta? :D
 Musik tips
 Bild bomb
 Bok tips
 Filmtips
 Hiss o diss
 Dagens outfit
 Olika bloggar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards